BULGARİSTAN Plovdiv Gıda Teknolojileri Üniversite'si

Plovdiv Gıda Teknolojileri Üniversite'si, gıda bilimi, teknik ve teknolojileri bilimi alanında otoriteli ulusal eğitim ve bilim merkezidir. Gıda sanayi, biyoteknolojik ürünler, beslenme ve turizm, endüstriyel yöneticilik alanında ve ayrıca gıda ve biyoteknolojik sanayi için ısı tekniği, makine inşaatı cihaz inşaatı, makineler, aparatlar ve tesisler, bilgisayar sistemleri ve teknolojiler, otomatik bilgi ve yönetim tekniği alanında yüksek öğrenimli kadrolar hazırlamaktadır. Gıda Teknolojileri Üniversite'sinde okumak isteyen her yabancı öğrenciyi memnuniyetle kabul etmektedir. Üniversite'deki dersler Bulgarca olarak verilmekte ve yabancı öğrenciler için üniversite öncesi bir yıllık Bulgarca dil hazırlık sınıfı öngörülmektedir. Fermantasyonlu Ürünler Teknolojisi bölümündeki dersler Fransızca olarak verilmekte olup bu bölümü seçen ve kayıt yaptıran öğrenciler belirtilen üç seçenekten birinde ihtisas yapabilirler; Şarap Teknolojisi, Süt ve Süt Ürünleri Teknolojisi ve Ekmek Ürünleri Teknolojisi. Plovdiv Gıda Üniversite'sinde dersleri İngilizce verilen Lisans (Bachelor) dereceli Turizm ile Et ve Süt Teknolojisi bölümleri için ve Yüksek Lisans (Master) dereceli Gıda Ürünlerinin Analizi ve Kontrolü bölümü için yabancı öğrenciler de kabul edilmektedir. Bir eğitim ve öğretim yılı içerisinde İngilizce dil hazırlık kursu öngörülmektedir. Öğrenim ücretleri Lisans dereceli devamlı öğretim 2750 Euro, açık öğretim 1925 Euro; Yüksek Lisans dereceli devamlı öğretim 3500 Euro, açık öğretim 1750 Euro ve Devamlı öğretim Doktora ve İhtisas alanları için ise 4500 Euro dur. Bir yıl hazırlık Bulgarca yada İngilizce eğitimi almak isteyen öğrenciler için ise 2000 Euro öğrenim harcıdır. Ayrıca Yüksek Lisans derecesinde, elde edilen lisans derecesi aynı alanda ise eğitim süresi 1 yıl olup ancak farklı bir alanda ise 2 yıldır. Doktora derecesinde devamlı 3 yıl veya açık öğretim 4 yıldır.

www.bulgaristanegitim.com.tr
0541 213 41 97 0543 236 23 15
msn destek info@bulgaristanegitim.com.tr
bulgaristan@msn.com
Kendinize güvenin ve hayalinizi daha fazla ertelemeyin. Üniversiteli olmak Artık Hayal Değil.