BULGARİSTAN YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARI

BULGARİSTAN YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARI


Ruse „Angel Kınçev” Üniversitesinin yüksek lisans programlarına lisans diplomasına sahip olan her yabancı vatandaş kayıt olabilır.Yüksek lisans programlarında, lisans programından sonra, eğitim süresi 1,5 yıldır.Lisans programlarını başarı ile tamamlayan öğrenci “Мastır” ünvanına sahip olmaktadır.



Mesleki yön: Makine mühendisliği
1 Ziraat teknik ve teknolojileri
2 Makina yönetim ve servisi
3 Makina teşhis ve servisi
4 Makina tamiri ve kaynak yararlandırma
5 Hidrolik ve pnömatik makinalar
6 Isı ve doğal gaz ulaştırma sıstemleri
7 Enerji makina ve teknolojileri
Mesleki yön: Genel mühendislik
8 Dizayn mühendisliği
9 Dizayn mühendisliği(mühendislik bölümü)
10 Ekoloji ve çevre koruma
11 Ekoloji ve çevre koruma(Razgrad teknolojik koleji)
12 Mühendisi ekoloji
13 Tarım makinalarin yönetimi
14 Bitki yetiştirmenin teknolojik yönetimi
15 Hayvan yetiştirmenin teknolojik yönetimi



MAKİNE VE TEKNOLOJİK FAKÜLTESİ
Mesleki yön: Makine mühendisliği
1 Kaynak biriktirme teknolojileri
2 Alet üretimi
3 Dijital yönetilebilir makinalar teknolojileri
4 Makina yapımı
5 Alet yapımı
6 Robotik ve robotik sistemlerи
7 Kalite yönetimi
Mesleki yön: Genel mühendislik
8 Endüstriel mühendislik
Mesleki yön: Malzeme ve malzeme bilimleri
7 Kaynakçılık
10 Malzeme teknolojileri



ELEKTROTEKNİK, ELEKTRONİK VE OTOMATİK MAKİNELER FAKÜLTESİ
Mesleki yön: Elektroteknik, elektronik ve otomatik makinalar
1 Elektrik gücü ve elektrik donanımı
2 Enerjik etkenlik
3 Otomatik, bilgi – işlem ve yönetim teknikleri
4 Elektronik
5 Elektronik - Silistra
Mesleki yön – Haberleşme ve bilgisayar teknikler
6 Haberleşme teknik ve teknolojileri
7 Bilgisayar sistem ve ağları
8 Bilgisayar teknolojileri



TAŞIMACILIK FAKÜLTESİ
Mesleki yön: Taşımacılık, gemicilik ve havacılık
1 Taşımacılık teknik ve teknolojileri
2 İç yakıtlı motor araştırmaları
3 Taşımacılık yönetim ve teknolojilerti
Mesleki yön: Makine mühendisliği
4 Yüksek teknolojik makineler üretim ve tasarımı



İŞLETME VE YÖNETİM FAKÜLTESİ
Mesleki yön: Makine mühendisliği
1 Sanayi yönetim
2 Sanayi yönetim ve pazarlama
Mesleki yön: İdare ve yönetim
3 İşletme
4 İşletme
5 Bölge gelişim yönetimi
Mesleki yön: Ekonomi
6 Pazarlama
Mesleki yön: Kültir bilimleri
7 Avrupa bilimleri
Mesleki yön: İdare ve yönetim
8 European Public Administration (BRIE)



FEN BİLIMLER VE EĞİTİM FAKÜLTESİ
Mesleki yön: Pedagoji
1 Eğitimde bilgi- işlem ve bilgi – işlem teknolojileri
2 Eğitimde bilgi- işlem ve bilgi – işlem teknolojileri
3 İlkokul eğitimi ve bilgi- işlem teknolojileri
4 Bilgi – işlem ve eğitim teknolojileri
5 Tarih ve kultür miraslar ve gezi yöneticiliği
6 Kariyer gelişim danışmanlığı
7 Okulöncesi ve ilkokul eğitim ve öğretim sorunları
8 Okulöncesi ve ilkokul eğitim ve öğretimde pedagoji ilişkiler
9 Çocuk ve ailelerle sosyal – pedagoji çalışmalar
10 Cinayet önlenmesi sınama uygulamaları
11 Eğitim ve öğretim yönetimi
12 Çocuk ve ailelerle sosyal – pedagoji çalışmalar - Razgrad Teknoloji Koleji
13 Eğitim ve öğretim yönetimi - Razgrad Teknoloji Koleji
Mesleki yön: Bilgi – işlem ve Bilgisayar bilimleri
14 Mühendislikte bilgi – işlem teknolojileri
15 Eğitim - öğretim sürecinde bilgi – işlem teknolojileri uygulama
16 Bilgi – işlem



HUKUK FAKÜLTESİ
Mesleki yön: Hukuk
1 Hukuk



KİNEZİTERAPİ FAKÜLTE MERTEBESİNDE EGİTİM BİRİMİ
Mesleki yön: Kamu sağlığı
1 Kineziterapi



SİLİSTRA PEDAGOJİ FAKÜLTESİ
Mesleki yön: Pedagoji
1 Eğitim ve öğretimde bilgi – işlem ve bilgisayar teknolojileri
2 Aile ve çocuklarla sosyal – pedagojik çalışmalar
3 Eğitim ve öğretimde organizasyon ve yönetim


Ruse „Angel Kınçev” Üniversitesinde ön lisans, lisans, yüksek lisans ve doktora programlarında eğitim ve öüretim verilmektedir.

Ön lisans programında eğitim süresi 3 yıldır /6 dönem/.

Lisans programında eğitim süresi 4 yıldır /8 dönem/.

Yüksek lisans programında eğitim süresi 1,5 yıldır /3 dönem/.

Doktora programında eğitim süresi 3 yıldır /6 dönem/.

Not: Hukuk bölümünde egitim yüksek lisans/mastır/ programı ile tamamlanır ve 11 ders dönemi içerir


DETAYLİ BİLGİ İÇİN BİZİ ARAYIN. 0541 213 41 97 0543 236 23 15 0338 214 99 00
www.bulgaristanegitim.com.tr