YÜKSEK OKUL MEZUNLARINA DUYURULUR!!










İKİ YILLIK YÜKSEKOKUL MEZUNLARINA DUYURULUR !!

Bulgaristan üniversitelerinde 4 yıllığa tamamlama şartları;

Kendi alanınızdan bölüm secerek ilk sene
hazırlık dil eğitimi almanız gerekir,
hazırlık eğitimini tamamladığınızda , Üniversite
tarafından değerlendirmeye alınır. iki yıllıkta
gördüğünüz derslerden muaf tutulursunuz.


Bulgaristan'da Üniversite Eğitimi - Sofya, Varna
, Plovdiv, Ruse ,Stara Zagora , Pleven,
Üniversitelerinde Ö.S.S. şartı aranmadan !!!
Üniversiteli olmak hiç bu kadar kolay olmamıştı !!!

BULGARİSTAN’DA EĞİTİM Bulgaristan'da, YÖK
tarafından tanınan üniversiteler, ÖSS'de
istediği yeri kazanamayan öğrenciler için ''ucuz'' eğitim fırsatı sunuyor

Ö.S.S sınavına girmeden ve şartı aranmadan
sadece lise diploması ile üniversiteli olabileceğinizi biliyor musunuz?

Bulgaristan Üniversitelerin Y.Ö.K. Denkliği Olduğunu biliyor muydunuz ?

İstediğiniz üniversitede istediğiniz bölümü okuma şansınız olduğunuzu?

Tüm dünyada geçebilecek bir diplomaya sahip olabileceğinizi?

Eğitim ücretlerinin Türkiye’den çok ucuz olduğu bir yerde okuyabileceğinizi?


Daha Fazla Bilgi için Bizimle İrtibata Geçiniz

Bulgaristan Eğitim Danışmanlığı Ltd.Şti.
Nefise sultan mah.2istasyon cad.25/2 KARAMAN
0338 214 99 00 0541 213 41 97 0543 236 23 15
MSN:info@bulgaristanegitim.com.tr
bulgaristan@msn.com

www.bulgaristanegitim.com.tr